La veritat

Prou de incultura

Una de cal i una altre de sorra

Posted by carmdu a dimecres,17 Octubre, 2007

Encara que jo ja em vaig actualitzar a la versió 7.10 de Ubuntu fa un parell de setmanes, volia fer-me resó com la majoria de blogs que parlen del software lliure, de la inminent sortida oficial de Gutsy Gibbon (18-10-2007). També dir que aquesta gent de Canonical li agafat el gust a que cada versió nova també es pugui demanar gratuitament al seu ShipIt i no només les LTS.

Per altra banda avuí m’assabento pel meu amic Ramon Vilar que l’Ajuntament de Barcelona ha signat un pacte de col·laboració amb Microsoft per poder treballar conjuntament en “el progrés” de les tecnologies a la capital catalana.

Aixó em fa preguntar el mateix que a en Ramon que passa a Montcada i Reixac?

Hem de concienciar a la gent del que representa aixó per a la gent que defensa el software lliure. Encara que l’Ajuntament de Montcada va penjar uns cartells per a un concurs de cartells on especificava que el treball s’havia de fer amb software propietari i de pagament(449€ segons la pàgina oficial d’Adobe), i no crec que ho pagui molta gent.

El món es pot cambiar però s’ha de fer un esforç.ubuntu-logo.jpg

Anuncis

Deixa un comentari

 
