La veritat

Prou de incultura

He comprat un IMac

Posted by carmdu a dimecres,16 gener, 2008

Desde fa molt temps tothom que li agradin els ordinadors sempre ha mirat de lluny (pel preu) el ordinadors d’Apple.

Jo no he sigut menys, però desde que vaig descubrir el plan avanza, li he donat moltes voltes al cap.

També vui confesar com a usuari de GNU/Linux i defensor del SoftwareLliure que desde que el OS de Mac va cambiar radicalment (ja fa una pila d’anys) al cambiar per complert la seva base que ara es BSD (un derivant UNIX), també em cridava l’atenció el seu sistema operatiu privatiu.

Actualment l’arquitectura MAC ja no dista tant a la d’un PC, ja que ja no utilitzen PowerPC com a CPU, sinò que Intel, però tenen uns disenys impresionants i estan ben fets.

I com el Sistema operatiu està fet per aquestes màquines, tot funciona a la perfecció. (O aixó espero)

Encara no el tinc a casa, però la veritat es que la sensació no es com quan em vaig comprar cap dels PC que tinc.

index_hero20071026.png

Editat dia 29-01-2008:

Ja el tinc a casa, va arribar el dia 24 i es una pasada, ja faré un post en condicions per donar les meves impressions.

Anuncis

4 Respostes to “He comprat un IMac”

  1. edufernandez said

    Te ha llegado ya esa pedazo de maquina?Esperamos tus primeras impresiones!!!

  2. Vivanco's said

    De todas formas creo que va muy lento. Le harían falta un par de gigas más de ram. El firefox abre lento. Esperemos la estadística del propietario!!

  3. Abel said

    Primer que tot, felicitats pel blog! l’he descobert avui i m’he estat llegint unes quantes entrades.

    Segon, felicitats per la compra. Jo tinc un iMac24″ des de Novembre, i n’estic encantat. Si que haig de dir que des de fa forces anys sóc maquero, jo vaig entrar al mon amb un DualG5 i passar-me a Mac ha sigut un excel·lent canvi en la meva vida devant dels ordinadors. Per cert, abans de provar el MacOsX era linuxero, ara ja et puc dir que no m’ho considero, ni molt menys.

    Salutacions,

  4. carmdu said

    Gracies per tot el que em comenteu, m’agradaria poder actualitzar amb més freqüencia però no vull que sigui un segón treball, sinò que una forma de compartir amb tothom el que em crida l’atenció.

Deixa un comentari

 
